Monday 14 November 2011

im getting fatter? :O

all of a sudden my friend asks me just now am i getting fatter. baru dia sedar kunun. sot ne. tapi memang kenyataan. see this pic below.

this is me BEFORE.(took this last year)


ini pun mau gemuk sda ne sebenarnya. sorry la pic bida. ini seja yg ada. x byk pic aku d lappy ne. now see this my recent looks

AFTER (took this like a 3 weeks ago) which is what i look now





tu ok lagi. ini yang btul2 macam belon. haha.

can you see the difference now? saya gumuk suda. muka ja i think. lemak semua p muka ne. tidak balance. badan gtuu juga. mcammana mau tahan napsu makan ne.. haihh. nmpak mknn mesti di ngap ba. T.T

ataupun faktor umur? makin tua makin gumuk. bahahhaa. eya kah? tedala tu. ini la ni kerja meghabiskan beras d rumah kan. begitula kejadian dia klu d rumah. harap2 nanti tggl d hostel kurus aku, klu d plkn tu mengasi makanan ja. pkir fit knu. slim. keluar ja bgini sda muka aku.
ne ja buat skrg. lambat gila upload gambar. noob ne. bha sebelum mengakhiri ucapan saya ingin mengucapkan terima kasih. haha. PEACE =)

No comments:

Post a Comment